):

ne mogu da opisem kako se osjecam..uprawo sam izgubila najbolju prijateljicu..wjerowala sam joj..goworila joj  najdublje osjecaje mog srca,plakala s njom kad bi joj bilo tesko..radowala se zajedno s njom..izlazile swake subote i na ljetnom raspustu coolirale po Hadzicima,zezale se TWIX,TWIX.TWIXajmo zajedno..isle na koncert Dine Merlina..jednostawno bila mi je swe,,,.moja druga polowica..osoba koju toliko wolim…a kaze da je owo swe bila glupost i da je bolje da se nije desilo,zao mi je sto tako misli..meni je bilo extra i necu pozalit,,al widim da nam se price ne poklapaju..placem i plakat cu..al sad je swe gotowo,ona ima swoje drustwo,ja swoje,….mozda cu nekad shwatit da je owako bilo bolje..ali sada tak ne mislim..jer nije malo izgubiti najbolju drugaricu..osobu kojoj potpuno wjerujes..ali sad je swe gotowo..i molit cu Boga da s ostalim prijateljima owo preziwim na najbolji moguci nacin..iako mi se srce cijepalo trudila sam se ostati cwrsta i reci "zbogom"..tona maramica ispisanih suzama mojim stoje razbacane tu pored moje glawe..swaka prica swoju pricu..i nasu ludost..bilo je dobro..ali swe sto je lijepo kratko traje..WOLIM TE PRIJATELJICE,,iako je swe owo tebi bila glupost,a meni jako znacajan period ziwota..

P.S.stoga se owaj blogg nece wise pisat..ostat ce owako kako jeste..ak se sta ne promijeni..sto sumnjam da ce..ja i ona smo rekle swoje i stawljena je tacka na I.

by nea

Komentariši